.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نیویورک تایمز: اسرائیل عملیات زمینی در غزه را به تعویق انداخت
نیویورک تایمز مدعی شد حمله زمینی رژیم صهیونیستی به غزه برای آخر هفته برنامه‌ریزی شده بود، اما به دلیل شرایط نامساعد جوی به تعویق افتاد.
نیویورک تایمز: اسرائیل عملیات زمینی در غزه را به تعویق انداخت

شمال نیوز : نیویورک تایمز مدعی شد که رژیم صهیونیستی تصمیم گرفته است شروع حمله زمینی به غزه را به دلیل شرایط نامساعد جوی به تعویق بیندازد. این روزنامه همچنین گزارش می‌دهد که با توجه به گستردگی این حمله و همچنین استحکامات شبه‌نظامیان حماس، این تهاجم احتمالاً بهای زیادی برای ارتش رژیم صهیونیستی خواهد داشت.

 

این رسانه در مقاله‌ای به نقل از افسران ناشناس رژیم صهیونیستیی مدعی شد که تهاجم در ابتدا برای آخر هفته برنامه‌ریزی شده بود، اما به دلیل شرایط آب‌وهوایی چند روز به تأخیر افتاد. نیویورک تایمز توضیح داد که شرایط آب‌وهوایی خلبانان و اپراتور‌های پهپاد‌های رژیم صهیونیستی را از ارائه پشتیبانی هوایی به نیرو‌های زمینی منع می‌کند.

 

این روزنامه به نقل از 3 افسر رژیم صهیونیستیی که نامشان فاش نشده است، تأیید کردند که عملیات قریب الوقوع شامل ده‌ها هزار نیروی نظامی، ازجمله واحد‌های کماندویی و تانک‌های پشتیبانی شده توسط هواپیما‌های جنگی، هلی‌کوپتر‌های جنگی، هواپیما‌های بدون سرنشین و توپخانه است که از خشکی و دریا شلیک می‌شوند. هدف ادعایی نابودی کامل فرماندهی حماس است که از سال ۲۰۰۷ کنترل این منطقه را در دست دارد.

 

گزارش نیویورک تایمز ادامه می‌دهد که انتظار می‌رود عملیات زمینی برنامه‌ریزی‌شده بزرگ‌ترین نوع خود در بیش از یک دهه باشد و اضافه می‌کند که هنوز مشخص نیست که آیا ارتش رژیم صهیونیستی قصد دارد کنترل تنها بخشی از منطقه پرجمعیت را در دست بگیرد یا تمام آن.

 

افسران ناشناس صهیونیستی به نیویورک‌تایمز گفتند که درگیری‌ها احتمالاً ماه‌ها طول می‌کشد و تعداد زیادی تلفات برجای خواهند ماند، زیرا آن‌ها باید شبکه وسیعی از تونل‌های زیرزمینی حماس را پاکسازی کنند.

 

بر اساس آخرین برآوردها، حمله حماس به رژیم صهیونیستی در ۷ اکتبر منجر به هلاکت دست‌کم هزار و ۳۰۰ نفر و زخمی شدن نزدیک به ۳ هزار ۵۰۰ نفر شده است. ده‌ها نفر نیز گروگان گرفته شده‌اند.

 

وزارت بهداشت فلسطین گزارش داد که در حملات هوایی گسترده رژیم صهیونیستی در هفته گذشته در غزه، دست‌کم هزار و ۹۰۰ فلسطینی، ازجمله ۶۱۴ کودک و ۳۷۰ زن، به شهادت رسیده‌اند.

 

این در حالی است که «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران تأکید کرد که اگر جنگ علیه غزه متوقف نشود، گسترش جبهه‌های جنگ هم بعید نیست و گفت: «به رژیم صهیونیستی از طریق حامیانش اعلام کردیم که اگر از جنایات خود در غزه دست برندارد، دیگر فردا دیر خواهد بود.»

 

ساکنین سرزمین‌های اشغالی هم در شبکه‌های اجتماعی با انتشار پیام‌هایی از تعطیلی چندین جایگاه سوخت در شهر تل‌آویو و حیفا به دلیل حملات سایبری خبر دادند و اعلام کردند پمپ‌های بنزین قادر به ارائه خدمات نیستند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.081 seconds.